top of page
  • Foto van schrijverDestiny

Oké, dus... misschien heb ik mezelf een beetje laten gaan

Bijgewerkt op: 14 jan. 2021

Het zijn solden. Dat is mijn excuus. Ja, ik heb weer een paar boeken online gekocht. Deze keer waren het er 6 - ja, ik weet het. Wat zijn die nieuwe boeken? Wel, hieronder een overzicht, met links als je de boeken zelf ook graag wil kopen. Als je de boeken koopt via de links in dit artikel, krijg ik daarbij een klein procentje voor de doorverwijzing, dus bedankt als je mij op deze manier steunt :)



De hongerspelen-trilogie (De hongerspelen - Vlammen - Spotgaai) van Suzanne Collins

Eindelijk heb ik me de hele trilogie aangeschaft! Ik ben al jaren een grote fan van de trilogie. Ik vind dat het één van de beste series uit het genre dystopie is en ik kijk heel hard uit naar een re-read binnenkort :)


Via de volgende links kan je de trilogie zelf kopen: De hongerspelen, Vlammen, Spotgaai


De fevre dream van George R.R. Martin

Dit fantasie-boek van de auteur van de Game of Thrones-serie gaat over een vampier. En geen Twilight-achtige vampier die glinstert in de zon, nee, een echte ouderwetse Dracula. Dit boek werd mij aangeraden door Merphy Napier en haar volgers via haar BookTube-kannaal.


Via deze link kan je het boek zelf kopen


W.A.R.P. - De onwillige moordenaar van Eoin Colfer

Dit boek is het eerste deel in een serie van Eoin Colfer, de schrijver van de Artemis Fowl-serie en toevallig één van mijn nieuwste obsessies :). Deze serie ligt in dezelfde lijn als de Artemis Fowl-boeken, aangezien ze beiden tot het sci-fi genre behoren en er onder andere tijdreizen in voorkomt. Ik hoop dat deze serie dan ook net zo goed wordt.


Via deze link kan je het boek zelf kopen


Bloedzusters van Jackson Pearce

Een ander boek dat tot het fantasie-genre behoort! Aan de hand van de beschrijving van dit boek lijkt het een moderne twist te zijn op het sprookje van Roodkapje. Horror, romantiek, weerwolven en 2 moorddadige zussen. Het kan bijna niet beter, juist?


Via deze link kan je het boek zelf kopen


5 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven
bottom of page