top of page
  • Foto van schrijverDestiny

Muziek voor tijdens het lezen (I: Playlists)

Soms hou ik ervan om naar muziek te luisteren terwijl ik een boek aan het lezen ben. Ik ben vooral fan van soundtracks en klassieke muziek tijdens het lezen, aangezien die me minder afleiden dan pop-songs. Over de voorbije jaren heb ik op mijn Spotify-account een groot aantal albums en playlists (zowel van, andere mensen als van mezelf) verzameld, die ik hieronder met jullie deel. Dus neem je telefoon/computer, een goed boek en iets om te drinken, en geniet ervan!



Algemene playlists:


Geek out!

Playlist met een enorm aantal muziekstukken en liedjes afkomstig uit tv-series en films


Iconic Soundtracks

Playlist met de prachtigste muziekstukken uit televisie- en filmgeschiedenis


Reading

Playlist met vooral klassieke stukken, maar ook een paar soundtracks


Classical Essentials

Playlist met de bekendste klassieke stukken. Deze stukken moet je zeker kennen als je jezelf een fan van klassieke muziek wil noemen.


Disney Classical

Playlist vol met instrumentale versies van je favoriete Disney-films


Convocations (by Sufjan Stevens)



Playlists bij specifieke boeken:


Stephen King Horror Playlist (perfect voor tijdens een thriller)


The Wonderful World of Roald Dahl


MY DARK VANESSA (gecreëerd door de schrijfster)


The Perks of Being a Wallflower


Wizarding World Complete Playlist


Twilight Saga soundtrack


ELEANOR & PARK: The Soundtrack


The Music of Haruki Murakami


I'm thinking of Ending Things


Normal People Official Playlist


Big Little Lies Official Playlist


Red, White and Royal Blue


Autoboyography


6 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven
bottom of page